NEO: UK's only anime, manga and asian film magazine



Undertiteln säger allt. NEO är en tidskrift som tar upp nyheter kring manga, anime (manga på film) samt övriga asiatiska filmer. Den tar även upp en del TV-spel. Detta är en gedigen seriös tidning som riktar sig till en lite vuxnare publik. Den innehåller både nyheter, reportage och recensioner.

Denna tidning är den bästa i sitt slag jag läst. Enda nackdelen är att den är englandsbaserad. Helst skulle jag givetvis läsa en sverigebaserad tidning av denna typ men innan kommer jag att njuta av NEO. Jag ser gärna att biblioteken köper in denna, dock får man komma ihåg att den är på engelska.

Kommentarer
Postat av: Andre

Jag har en liten fråga här, vart kan man få tag i den, och går den där tidningen att prenumenera på i sverige. Tack för svar :).
//MVH Andre
Kolla gärna in min blogg, skriver lite skit om Anime
:)

2007-09-21 @ 09:45:51
URL: http://akaa.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0